onsdag 19 september 2012

Vårgårda Mtb

Hej nu är jag i Vårgårda med ny cykel jätte kul, tävling hägrar det var ett bra startfält bla Ted P,Erik N,Oskar R och Jacob E.
Starten gick jag tog det lungt i börja lade mig på 3 plats när vi kom in för varvning var det Ted,Erik,Oskar och jag som låg i en klunga Jacob hade släppt lite det var en liten lucka.
På andra varvet var Ted tvungen att släppa han hade varit sjuk så han hade inte kunnat träna på länge, Oskar gick upp i täten han hade en liten lucka ner till mej och Erik.
Varvning Oskar först liten lucka sen jag och Erik jag gick om Erik efter Varvningen och tog upp jakten på Oskar men jag nådde inte ända fram Oskar vann jag kom 2:a 12 sek efter och sedan på 3 plats kom Erik 4:a Jacob som gick om Ted som kom 5:a.
                                                                          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar