tisdag 18 september 2012

Funäsdalen

Hej nu har jag varit till Funäsdalen med min kompis Oskar och hans familj.
Resan var lång upp dit men jag hade en nyladdad mobil så det gick bra, vi kom upp ganska sent så det vart bara att få grejerna från bilen sen hann vi inte så mycket mer.
Dag 1  fjällvandring det börja bra vi gick åt fel håll 3km men vi kom upp till slut, nu va vi hungriga så vi gick ner en bit för det blåste så mycket på toppen. soppa å smörgås sen när vi kom tillbaka ner käkade vi våffla.
Dag 2 Cykel stog på programet vi hyrde cyklar, det var inte dom bästa jag åkt på men dom funkade.
Jag och Oskar gick upp för slalombacken, väl uppe tog vi en mtb led den var skitkul synd att man inte hade en bättre cykel. Efter det va det duch och bastu skönt.
Dag 3 Vi plockade ihop för hemfärd sen åkte vi hemåt vi släppte av Oskars pappa i Sveg för han skulle jobba  Hej svejs.
                                                                         



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar