tisdag 18 september 2012

Anundsloppet

Hej! Anundsloppet jag,Felix och Jacob stog på startlinjen igen det skulle bli svårare att komma iväg från klungan idag, starten gick alla hade ögonen på oss vi fick byta taktik idag vi lade oss längst bak och på varsin sida om klungan vi hade tänkt att komma långt bakifrån och på varsin sida men dom dom var med hela tiden och så var det andra som försökte rycka också.
Men på sista varvningen fick vi jag och Felix en lucka vi körde hårt satsa allt och det gick vägen en bit för mig jag fick kramp ropade åt Felix att köra på jag gick ner på lättare växel och det funkade Felix vann Jag 2:a och Jaocb spurtade till sig en fin 3 plats full pott till Fredrikshof tjoho.
Imorgon kommer jag berätta vad jag gjorde i helgen flera pall platser i allafal.

                                                                               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar