tisdag 15 mars 2016

Har haft ett problem

Tjäna var nu två veckor sedan jag var på Malis så bliv inge skriva när man kom hem kändes så tråkigt närhet var snö och kallt 

Jag har gjort en Specialized BodyGeometry Fit
 och där märkte vi att mitt ena ben var 1cm längre en de andra och att ena foten var nästan platt fot å den andra var det mycket hål fot men nu när vi fick reda på de så har jag fått hjälp att ställa in cykeln och att göra sulor till skorna så nu kanske jag kan ta i lika mycket med båda bena .jag tror nog att det är många som skulle behöva göra en så här grej för att trivas bättre på cykeln    


Bikefit

Nu kan man göra det vid Fottas mc/cykelställ i Ludvika eller så hör av er till 0706306961
Så kan ni få göra det i Falun han heter Jocke .och jag är riktigt nöjd med mitt resultat hopas ni blir det 


Nya intercooler sitter nu på plats och gick igenom besiktningen 

Jag har blivit klar med bilen också så nu funkar den bra och mular göt få tack pappa som har lacka den 


Skickat från min iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar